REIFOVÁ, Irena: Slovník mediální komunikace, 2004

200 Kč –26 %
Obrázek (91)
200 Kč –26 % 149 Kč
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
1.6.2022

 Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti.
Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích 
prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zboží není na prodejně, je v našem skladu, nutno objednat!

Stav knihy odpovídá přiložené fotografii a slovnímu popisu pod záložkou parametry!

Doplňkové parametry

Kategorie: Antikvariát
Autor: REIFOVÁ, Irena
Rok vydání: 2004
Nakladatel: Portál
Počet stran: 328
Formát: A5
Vazba: Originální pevná vazba
STAV !!!: 1 - výborná

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení